Reklamacije i prigovori
Reklamacije i prigovori
Online prodavnica hairrespect.ba mora izvršiti povrat plaćene kupoprodajne cijene najkasnije u roku od 15 dana nakon što joj neoštećena i/ili neupotrebljena roba bude vraćena.
Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je dužan da pregleda artikal, te ukoliko je oštećen da isti ne preuzima od dostavljača (kurira). U suprotnom sve reklamacije i prigovori neće biti uvaženi.
Preuzimanje artikla od strane kupca
- Kupac prilikom preuzimanja robe detaljno treba da provjeri pakovanje artikla pred dostavljačem – da li je dostavljeni artikal autentičan sa onim šta je naručio (moguća greška isporučenog/naručenog artikla).
- Da otvori, pregleda da li je fizički sve ispravno, da li je udaren, polupan, izgreban ili je došlo do bilo kakvog fizički vidljivog oštećenja artikla.
- Ako je sve ispravno, kupac je potpisom na otpremnicu saglasan da je robu preuzeo u fizički urednom stanju i nema pravo na naknadnu reklamaciju.
- U slučaju da ima vidljivih oštećenja ili isporučeni atikal nije artikal koji je kupac naručio, ima pravo da ga vrati bez ikakve naplate.
Reklamacija na neispravan artikal (kvar ili bilo kakav prestanak rada artikla)
- Kupac prijavljuje problem sa artiklom putem e-maila reklamacije@hairrespect.ba
- Ako je proizvod u garanciji, kupac o svom trošku šalje uređaj našem servisu koji pregledom konstatuje direktan kvar, otklanja kvar ako je moguće, prije slanja našem dobavljaču na servis.
- Ako nije u garanciji, artiklu se analizira kvar i procjenjuje iznos popravke, te se javlja kupcu, i ako kupac pristane potrebno je da potvrdi mailom kako bi se izvršio servis artikla.
Prigovori
Ukoliko imate bilo kakav prigovor vezan za rad hairrespect.ba, molimo Vas da nam se obratite na e-mail reklamacije@hairrespect.ba.